Tip #2

Πώς θα επιλέξετε την κατάλληλη τιμή
διανυκτέρευσης για το κατάλυμα σας

Η επιλογή της τιμής ενοικίασης του ακινήτου στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης αποτελεί πολλές φορές ένα γρίφο. Με δεδομένο ότι το ζητούμενο είναι πάντα η μεγιστοποίηση των εσόδων, πολλοί ιδιοκτήτες θεωρούν ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί αυξάνοντας την πληρότητα του ακινήτου τους. Όμως δεν είναι πάντα έτσι.

Για να μπορέσετε να έχετε το ακίνητό σας πάντα γεμάτο, θα πρέπει να προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές. Και σε πολλές περιπτώσεις θα χρειαστεί να ρίξετε τις τιμές κάτω από το μέσο όρο. Το κύριο όφελος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο τιμολόγησης, μπορείτε να προσβλέπετε σε ένα σταθερό εισόδημα. Ωστόσο θα πρέπει να συνυπολογίσετε ότι οι αυξημένες πληρότητες δημιουργούν και αυξημένα έξοδα (π.χ. καθαριότητας) ενώ θα πρέπει να αφιερώσετε πολύ χρόνο προκειμένου το σπίτι σας να είναι μονίμως γεμάτο.

Ο άλλος τρόπος είναι η «έξυπνη» τιμολόγηση μέσω της οποίας αυξομειώνετε τις τιμές ανάλογα με τον ανταγωνισμό, τη ζήτηση και την εποχικότητα.Βασική προϋπόθεση είναι να γνωρίζετε τον ανταγωνισμό στη γειτονιά για παρόμοιες καταχωρίσεις και να αξιολογήσετε επαρκώς την τοποθεσία σας. Υπάρχουν πολλές σχετικές εφαρμογές που σας παρέχουν τέτοιου είδους δεδομένα. Μην τα θεωρείτε περιττά!

Αλλάξτε τις τιμές σας τακτικά ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας, την εποχικότητα και τις ειδικές εκδηλώσεις και περιστάσεις. Όπως και για οποιοδήποτε προϊόν, η τιμή θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με τη ζήτηση.Επίσης, δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άβολα να χρεώνετε επιπλέον, εάν παρέχετε επιπλέον υπηρεσίες. Το έξτρα κρεββάτι ή κάτι επιπλέον που θα ζητήσουν οι επισκέπτες σας, έχει χρέωση. Και φροντίστε να τα αναφέρετε στις περιγραφές της καταχώρησης. Βεβαιωθείτε επίσης ότι το κόστος καθαρισμού καλύπτεται από τα έξοδά σας.

#Tip: Μην εμπιστεύεστε πάντα τις προτεινόμενες τιμές που δίνουν οι πλατφόρμες καθώς δεν είναι βελτιστοποιημένες για την ελληνική αγορά.

Αν είστε νέος οικοδεσπότης, καλό θα είναι να κάνετε μια δυναμική είσοδο στην αγορά της βραχυχρόνιας μίσθωσης, τουλάχιστον μέχρι να αρχίσετε να έχετε κρατήσεις και καλές κριτικές οι οποίες θα αρχίσουν να σας ανεβάζουν ψηλά στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Υπολογίστε ότι θα πρέπει να ξεκινήσετε με μια έκπτωση της τάξης του 25% και στη συνέχεια να αυξάνετε σταδιακά την τιμή διανυκτέρευσης δεδομένου ότι έχετε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη καταχώρηση και έχετε αποσπάσει θετικές κριτικές από τους επισκέπτες σας.